Vores partnere siger
Vikingeskibsmuseet i Roskilde:
“Som turismepartner i VisitFjordlandet får vi mulighed for at deltage i kampagner, der har en enorm rækkevidde, fordi vi er flere, der går sammen om at få synlighed. Samtidig er det en stor fordel for os at være del af netværket med de øvrige turismeaktører, og partnerskabet i VisitFjordlandet er med til at sikre øget samarbejde og vidensdeling på tværs af aktørtype og geografi.
Rikke Johansen, Kommunikations- og marketingansvarlig
Roskilde Kloster
“VisitFjordlandet giver klosteret øget synlighed på mange platforme og dermed flere gæster på vores rundvisninger. Samtidig har vi stor glæde af VisitFjordlandets fleksible system til billetsalg
Søren Lyder Jacobsen, Klosterforvalter, kammerherre, oberst
Skjalm Hvide Hotel
“Visitfjordlandet har været med til at gøre os mere synlige for andre aktører og ikke mindst turister i resten Fjordlandet.
Sarah Westen, ejer af Skjalm Hvide Hotel
Herslev Bryghus
“Vi har haft stor effekt af VisitFjordlandets branding og facilitering af turismen i vores område. Bl.a. via fyldte turistbusser i højsommeren, samt et stort arbejde for at udbrede oplevelserne på web og print, og knytte aktørerne i samlede oplevelser for besøgende. Som aktør oplever vi at deltage i en stærk samlet platform, hvilket kommer alle til gode og letter informationsarbejdet betydeligt.
Johanne Sorgenfri, Kommunikationsansvarlig, Herslev Bryghus
Roskilde Domkirke
“Det er en fordel for Roskilde Domkirke som kulturattraktion at være med i Fjordlandet, da vi kommer med i større og internationale kampagner vi ikke ville kunne løfte selv og kan gennem samarbejdet med de andre aktører tilbyde mere differentierede oplevelser til turisterne.
Sara Peuron-Berg, Formidlings- og kommunikationsansvarlig
Nationalpark Skjoldungernes Land
“Som turismepartner i Fjordlandet får vi et styrket netværk. Samtidig kan vi sparre og dele relevant viden med Fjordlandet og synliggøre de oplevelser og friluftsmuligheder, der findes i nationalparken.
Nynne Sørgaard, projektleder, kommunikation
Egholm Museum
“Som turismepartner i Fjordlandet får vi stor synlighed på Fjordlandets hjemmeside, foldere og på SoMe. Derudover har vi fået et nyt og større netværk af sparringspartnere, som vi gør stort brug af.
Rikke Falck, ejer af Egholm Museum
Svanholm Storkollektiv
“Som turismepartner har vi adgang til den fælles markedsføring og får kontakt med andre aktører i vores lokalområde. Desuden kan vi som mindre aktører være med til at huske alle på, at Fjordlandet er meget mere end vikinger.
Jeanette Masasila, Svanholm Oplevelser
Willumsens Museum
“Som turismepartner i Fjordlandet, bliver vi synlige overfor turisterne i en relevant sammenhæng. Ligesom at det er en stor fordel, at vi som turismepartner i VisitFjordlandet får mulighed for at hoppe med på eksempelvis markedsføringskampagner, som vi aldrig ville være kommet i nærheden af på egen hånd.
Thea Flint Rydahl, PR- og pressemedarbejder